Adrian Ruja – renovarea si consolidarea constructiilor mai vechi

adrian-ruja.jpg
Nu toata lumea isi permite sa inceapa constructia unei case de la zero. De multe ori nici nu are rost, adica din moment ce dispui de o casa deja construita, daca se poate, ar fi de preferat sa o consolidati pe aceea, in loc sa va bateti capul cu un proiect nou. Desigur nici economia nu este de neglijat, dar cum spunea o veche lege, totul este relativ si asa este si in cazul bugetului de care aveti nevoie pentru renovari majore.

Sunt multi factori care influenteaza cheltuielile pe care trebuie sa le faceti asa ca in functie de viziunea dumneavoastra si de cum va doriti sa arate lucrurile, dar si de gradul de degradare in care se afla, investitia difera de la caz la caz.

Adrian Ruja: De ce merita sa consolidati o casa batraneasca:

Daca sunteti in posesia unei case batranesti si vreti sa o transformati in una locuibila, aveti la dispozitie 2 variante. Prima dintre ele este demolarea si reconstruirea, insa de cele mai multe ori acesta varianta nu este aleasa de proprietari, datorita faptului ca amintirile care ii leaga de respectivele constructii sunt mult prea puternice. Desigur nu prea aveti de ales daca locuinta este prea degradata, va reprezenta un pericol, indiferent de interventia dumneavoastra.

“ Eu locuiesc in casa parintilor mei. Atunci cand mi-am intemeiat o familie si am decis ca este momentul sa ma asez la casa mea, parintii mei mi-au lasat mie casa pe care o aveau in Sibiu si ei s-au retras intr-un loc linistit, departe de tumultul orasului. Au spus ca a venit momentul sa isi traiasca batranetile in liniste.

Din pacate casa avea nevoie de anumite reparatii asa ca am inceput imediat sa o renovez, sotia mea s-a ocupat de design si amenajare, iar mie mi-a revenit partea tehnica, recunosc ca sunt mandru de ce a iesit asa ca o sa va dau si dumneavoastra cateva sfaturi, in cazul in care va aflati in aceeasi situatie in care ma aflam si eu acum ceva timp in urma si aveti nevoia de indrumare.” Spune Adrian Ruja

Sfaturi utile de la Adrian Ruja:

“Cel mai important aspect este acela ca nu puteti realiza nimic fara autorizatie de cnstructie asa ca ocupati-va cu atentie de documentatia necesara”. Este unul dintre sfaturile lui Adrian Ruja. Totusi nu incepeti nimic pana nu solicitati expertiza unui profesionist. El va poate sfatui si va poate ajuta sa luati cea mai buna decizie.

In cazul caselor batranesti termo si hidro izolatia lipsesc de cele mai multe ori asa ca in cel mai fericit caz, o sa trebuiasca sa incepeti de acolo; asta In cazul in care nu doriti sa va extindeti. Apoi finisajele, montarea gresiei, a faiantei , parchet sau cine stie ce pardoseala va doriti si incheiati cu decoratiunile si detaliile ce tin de aspect.

Avantajul dumneavoastra, in cazul unui astfel de proiect este ca puteti investi in materiale de calitate avand in vedere ca dispuneti deja de o parte din constructie. Astfel rezultatul va fi cel pe care il asteptati si va veti bucura de o casa rezistenta si durabila. Succes!

 
1
Kudos
 
1
Kudos

Now read this

Informatii generale despre masute machiaj

Cu siguranta ca orice fata si femeie careia ii place sa stea ore in sir in fata oglinzii pentru a fii pe deplin aranjata atunci cand iese din casa, are undeva in camera o masuta pentru machiaj. Aceasta masuta poate fi una normala sau una... Continue →